Det är de små små detaljerna som gör det

Den lilla hjärtformade stenen som sitter fast i vägen på min promenad. Fölet som jag ser varje gång jag kör mer till Örkelljunga.En specialbeställning av MadameElin. Spontanbesök på biblioteket innan frukost. Att läsa om en bok som jag läste i min ungdom. En g
solskensdag. Ett nytt pussel. Ett tackkort från ett bröllop. Gratis garn. Att kunna vara med på hela tältmötesveckan. Pioner på köksbordet. Mörkröda smultron som väntar på att få plockas. Två golden retrivrar som kommer och hälsar på mig när jag går förbi deras hus. vackra fjärilar. Oceaner av tid att bara göra vad jag vill en tisdag.

Glädjeämnen. Livets små detaljer. Det är de som gör’et.

En reaktion på ”Det är de små små detaljerna som gör det

Kommentera

