Jonatan, nu är du inte den enda med magrutor, så det så!

Jag får nog skolka från att hinna sätta upp adventspyntet innan imorgon. Det förhåller sig så att jag eventuellt inte kan lyfta mina armar tillräckligt högt för att fästa stjärnorna i fönstren. Jag har nämligen just tränat mina armar och mina axlar och min rygg i 41 minuter. Och då ska man betänka att vår takhöjd, och därmed förnsterhöjd, är under genomsnittet. Jorå, såatte…

På tal om träning så har något som bara kan tolkas vara mina översta magmuskler börjat synas. För första gången i mitt liv. Jag är lite stolt. Måste vara alla kakor jag ätit sen jag gifte mig. Nu ska jag bara äta några fler, och toppa med julmat, så att säkert de andra små rutorna syns efter nyår.

Eventuellt sätter jag upp de där stjärnorna ändå. Om man ska döda sina armar kan man lika gärna göra det ordentligt. Och så ska man ju hålla på traditionerna. God jul!

En reaktion på ”Jonatan, nu är du inte den enda med magrutor, så det så!

  1. Flest kategorier ever – men du kunde väl tagit två till? Då har du 200 jämt.

Kommentera

