This does not look good….

DSC_0126

 

Jag undrar om jag verkligen borde ställa mina nyskördade äpplen i samma rum som det här växer.

Påminner mig lite om filmen The Mist (som jag aldrig sett färdigt och som jag inte rekommenderar). Eller om den där gången i Normandie när bilfönstret lämnats öppet under tiden bilen stod i garaget och väntade på nästa besök, och dess insida var täckt av en liknande substans (fast i betydligt mindre kvantitet) när vi kom tillbaka efter några veckor i Paris.

Jaja, nu vet jag i alla fall vad mamma ska göra när hon kommer hit nästa gång…

En reaktion på ”This does not look good….

  1. ”som jag aldrig sett färdigt och som jag inte rekommenderar” – Haha! 🙂

Kommentera

