Utdrag ur min inkorg

Häromdagen fick jag följande mail:
Från: [—]
Till: mig
Idag var jag ute på “smygtur på facebook”.
Skulle spana på CJ tänkte jag
Där stod på första raden (utklippt)
Du och Christian är inte vänner
 
Tråkigt![—]

Jag nämner inga namn, men om någon presenterade en konspirationsteori om att Facebook egentligen skapades av en förälder som ville spionera på sina barn, så skulle den te sig hyfsat trolig för mig. Eller…Vid närmare eftertanke kanske inte:
ps jag känner att det är lite avancerat med facebook, så det räcker nog med en vän för mig!
Det är så bra när folk liksom hindrar sig själv från att lösa problemet som hindrar dem från att omsätta sitt tvivelaktiga uppsåt i handling.
Kommentera

