That’s what you call ironic.

Jag har fått en julklapp av telenor. På julafton bjuder de på alla mms jag skickar inom Sverige.

De är för söta, telenorarna! Jag hade verkligen inte förväntat mig att jag skulle få en julklapp från dem! Det värmer liksom i hjärtat. Tänk att de tänkte på lilla mig!

Nu kan jag skicka en bild på julfirandet hos världens bästa pojkvän med familj till min stackars mamma som måste jobba på julafton. Eller till min käre fader som kommer vara ensam hemma (eller vid närmare eftertanke kanske jag låter bli det, jag vill ju inte störa friden som han nu för en gångs skull kommer få i sitt hus). Min käre broder och fröken M. kan få julhälsningar där de sitter tillsammans med resten av familjen E och öppnar julklappar. Dessutom kan jag tramsa mig och skicka mms till personerna som sitter bredvid mig på julafton (dvs CJ framförallt). Helt gratis! Det kommer att bli episkt. Min jul kommer nu att bli en riktigt jul. 

Synd bara att jag kommer tillbringa halva julafton i Frankrike. Och att min mobil inte har någon kamera.

3 reaktioner på ”That’s what you call ironic.

  1. O, jag vill ha många mms!! Varför får du förresten av Telenor? Jag har 5 abonnemang hos dem…Livet är orättvist!

    1. Du är inte en lika bra kund som jag (dvs du riskerar att skicka mms ifall du fick dem gratis…) Jag fick Telesnor på köpet med Axels mobil. Så nu har jag det kontantkortet i min gamla.

      1. Jag fick inga mms – men nu har jag ”live-mms”, undrar vad Telenor tycker om det!

Kommentera

