Fotogenen går tydligen inte i släkten

Kanhända kallas jag inte snyggelin för intet och kan hända blir jag snygg på bild ibland. Men i övrigt är kameror inte riktigt min grej. Förutom att jag inte är den bästa fotografen som har levt, så tycker jag ofta att det är tråkigt att ta bilder hela tiden.

Därför vill jag passa på att en gång för alla ursäkta mig för kvalitén på bilderna på denna blogg. För det mesta är den ganska dålig/medelmåttig. Ibland är den bra, då har jag tur. Om den någon gång skulle vara förstummande är det för att jag har snott bilderna av min pojkvän.

Det är ju alltid fint med riktigt bra bilder, men mina bilder duger gott åt mig. Och så kan jag ju se fram emot bättre bilder i framtiden. Bilder som jag dessutom slipper ta själv. Lycka.

En reaktion på ”Fotogenen går tydligen inte i släkten

  1. Är du säker på att det är så? Om det är så, så finns i alla fall en fotogen – lampa som går i släkten. Du kan ärva den, så har du också ärvt lite fotogen.

Kommentera

