Att skjuta upp saker för länge

Det är ju intressant att det aldrig händer något på den här bloggen och att jag känner mig stressad över det, när det i min inkorg ligger ett helt färdigt blogginlägg som bara väntar på att publiceras. Ett blogginlägg som jag dessutom fått serverat på silverfat.

För att höja spänningen och symbolvärdet kommer detta väntade inlägg publiceras i morgon, den 2 december 2011. (Det hade ju kanske blivit ännu mer spännande om jag kommit på detta tidigare, men det gjorde jag inte, så ni får nöja er med den spänning ni får. För det blir lite väl spännande att vänta ända till den 2 januari 2012, särskilt med tanke på att inlägget skrevs för en månad sen…)

Så, till alla er som har väntat, undrat, grubblat och oroat er: haven tröst! Snart kommer han att presentera sig, världens bästa pojkvän.

En reaktion på ”Att skjuta upp saker för länge

Kommentera

