Vad jag gör när jag inte bloggar, prolog

Som ni märker händer det att inläggen på den här boggen duggar mindre tätt under vissa perioder. Tyvärr kan jag inte skylla det på tekniska problem.  Jag hoppas kunna åtgärda problemet inom kort. Mina tekniker (dvs jag) arbetar febrilt med denna uppgift.

De avbrott som ni lagt märke till beror, som ni redan vet, på något så enkelt som att tiden inte alltid räcker till allt man vill göra. Då måste man prioritera. Tyvärr innebär det för min del att de geniala idéer jag får måste staplas på hög i min hjärna, och att själva skrivandet måste uppskjutas på obestämd tid. De som har sett mitt rum vid annat tillfälle än när jag bjuder till kalas, vet att det ganska ofta är en enda röra (till mitt stora förtret). Lite så är det i min hjärna nu. Jag gör mitt bästa för att städa upp, och jag hoppas att det ska kunna bli lite mer regelbundenhet i min bloggrutin. Det ser dock ganska mörkt ut i nuläget.

Vad är det då som tar all min tid? Först och främst är det så klart det faktum att jag måste jobba. Förra veckan från morgon till kväll. Så måste jag gå i skolan, träffa kompisar i verkligheten och så har jag till på köpet fått en pojkvän som jag måste prata med! (Jag vill bara betona hur fruktansvärt irriterande det är att jag pratar med honom varje dag. Vad kunde vara värre än att prata med någon man tycker om varje kväll innan man går och lägger sig,  jag bara undrar…?)

Hur som helst tänkte jag att det kunde vara trevligt för er att få veta vad det är jag har gjort under denna min frånvaro på bloggen. Därför presenterar jag nu, tillsammans med mina ursäkter för det tillfälliga avbrottet, följetongen: Vad jag gör när jag inte bloggar av Elin Nlisson.

En reaktion på ”Vad jag gör när jag inte bloggar, prolog

Kommentera

