Massproduktion

Det nya tecknet på att jag har mycket att göra: jag hinner inte blogga.

De senaste veckorna har jag haft mycket att göra. Besök, samt många vänner att prata med på skype eller viber. Det har varit roligt! Men fullbokat. Den här helgen ger en liten andningspaus. Därav det överdrivna bloggandet denna afton.

Jag tror jag sparar resten av mina idéer till en annan dag. Nu går jag och köper pizza och hyr en film istället. Och straffar mig själv för denna omåttliga slapphet genom att äta en riktigt god, rättvisemärkt chokladkaka som jag fått i present av en god vän här i Paris.

5 reaktioner på ”Massproduktion

  1. Tips från en annan bloggerska: Kör på tidsinställt. En kväll när du har tid över skriver du ner alla dina blogginlägg sen sprider du ut dem lite fint över veckan. Så gör jag!

    1. Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge…
      Tillåt mig att citera Stardust: ”I might ask you the same question.”

Kommentera

