Blondin

Det började med att jag inte visste vad KGB var. (Det kommer jag kanske att få äta upp resten av livet…)

Sen slog jag vad om att Frankrike är fem gånger större än Sverige. (Jag blandade ihop det med Algeriet, okej! Och jag visste att jag hade fel innan jag antog vadet. Men den ölen bjuder jag på…)

Nu senast trodde jag att USA:s president bor i Pentagon.

Jag tar tillbaka allt och hävdar motsatsen.

3 reaktioner på ”Blondin

  1. Intressant det här – att ”Blondin” inte får kommentarer – det kan man ju spekulera kring…

      1. Nja, Axel säger att mammor inte kan skriva VAD SOM HELST…. Kanske är det sant, eller så har han inte kommit ur pinsamhetsåldern? (Usch vad pinsamt för honom att jag skrev DET!) Ska grunna lite till.

Kommentera

