La tour Eiffel

Sorry Ted Gärdestad, I hate to break the news to you, men man kan inte hoppa ner från Eiffeltornet. De har satt upp ett galler. Dessutom gäller följande förbud:

Jag hade annars lätt kastat ner min kamera…

(Jag höll den dock utanför gallret, för jag förstod inte skylten ordentligt. Jag tänkte att den bara betydde att man inte fick kasta ner kameran. Well, next time, I will follow the rules.)

5 reaktioner på ”La tour Eiffel

  1. Har du varit där??? Hur hemskt var det? Värre än Lisebergstornet, eller….

    1. Japp, det är mina bilder. Det kändes rätt stabilt. Dock inget glas utan galler. Men det kändes nästan säkrare, för det såg man ju.

  2. Det ser ut som sist jag var där..
    Väldigt fina bilder!! Åkte du upp till toppen toppen med? Räknade du trappstegen? 🙂

    1. Det låter som att du åker dit ofta:)
      Jag vet, det var superfint väder! Ända upp till toppen, ja. Men vi tog hissen både upp och ner.

      1. Hehe, nej bara en gång;)
        What?! Vi som gick upp för alla trappor! Min mamma var tom gravid med Adam då, det du!

Kommentera

